אבו מאזן: "מדינת ישראל אינה מדינה של יהודים"; נתניהו הגיב לדבריו

איתי גדסי 2 Comment on אבו מאזן: "מדינת ישראל אינה מדינה של יהודים"; נתניהו הגיב לדבריו

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן דחה את תכנית המאה וטען כי מדינת ישראל איננה מדינה של יהודים; נתניהו: "כלו לכאן יהודים מגלויות שונות לאחר שחלמו בגולה במשך דורות על שיבת ציון"

אבו מאזן
אבו מאזן צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תכנית המאה. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס לסעיף ההכרה בישראל כמדינה יהודית ואמר כי הוא דוחה את ההכרה במדינה כיהודית וזאת, לדבריו, בשל היותה מורכבת מעמים אחרים. "הם רוצים שאכיר בישראל כמדינה יהודית – אבל היא לא. יש מיליוני ערבים, רוסים נוצרים ומוסלמים", אמר אבו מאזן. "כשנפלה ברית המועצות כל מי שרצה להגר היגר ועכשיו הם בישראל", הוסיף.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו ואמר: "‏כנראה שאבו מאזן עדיין לא שמע על שבטי ישראל – עולי אתיופיה ומדינות חבר העמים. אחינו ואחיותינו, בשר מבשרנו, יהודים מבטן ומלידה שחלמו בגולה במשך דורות על שיבת ציון וזכו להגשים את חלומם".

כזכור, בשבוע שעבר הושקה תכנית המאה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בה נקבע כי ישראל יכולה להחיל ריבונות על חלקים רבים ביהודה ושומרון והרשות הפלסטינית צריכה לנקוט בשורה של צעדים משמעותיים לשם הכרה בריבונותה כאוטונומיה בחלק משטחי יהודה ושומרון.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אבו מאזן צודק.
    רוב הרוסיים גויים גמורים.
    ורוב היהודים – לא יכולים לנפנף בפניו ב'תורה פרימטיבית ומיושנת' לשיטתם. עפרא לפומייהו.

  2. 1

    רואים בצורה הכי ברורה שייש שאם מדינת ישראל היתה נאמנה לה ולתורה כל הבעיות היו נפתרות. היתה הכרה בינלאומית במדינה ולגיטימציה לפעול כפי ראות עיננו (ובעצם כפי שאומרת ההלכה!) כלפי הערבים ולא היה שום פתחון פה לערבים, אחוז הגויים היה נמוך עד אפסי והיה שלום בארץ